Debreceni cég hódíthat az amerikai és a nyugat-európai piacon

Itt a felhasználók olyan mennyiségű információhoz, ajánlathoz juthatnak, amely korábban csak több alkalmazás párhuzamos használatával volt elképzelhető.

A keresőt termékeknél és szolgáltatásoknál is alkalmaznák

A keresőt termékeknél és szolgáltatásoknál is alkalmaznák

A MyProducts keresőt termékeknél és szolgáltatásoknál is alkalmaznák, számolt be a fejlesztő ügyvezetője. Borsy László elmondta: a felület például a megfelelő fogorvos megtalálásában is segíthet. Nem kell több weboldalat átböngészni, a kereső összehasonlítja az árakat és a szolgáltatásokat, ez alapján választhat a felhasználó. A keresőt nyugat-európai és az amerikai piacokon vezetik be  először, a jövő év elején. Magyarországon a tervek szerint a nyáron jelenne meg a cég. A keresőt 881 millió forintból, több mint 600 millió forintos uniós és hazai forrásból fejlesztették ki.

– Elsősorban az a célja, hogy a végfelhasználóknak könnyebb és rendszerezettebb keresési motort és felületet biztosítson ahhoz, hogy termékeket és szolgáltatásokat vegyenek igénybe – hangsúlyozta Borsy László  ügyvezető a bemutatón.